Niedawno premiery doczekał się Wasteland 3, ostatecznie ciepło przyjęty przez graczy i recenzentów. Brian Fargo i spółka nie zasypiają gruszek w popiele i zaledwie miesiąc po premierze ogłosili, że trwają prace nad kolejnymi dwoma RPG-ami. Do tej pory jednak informacje na temat nowych gier studia inXile były dość szczątkowe. Pewnym można było być jedynie co do tego, że gry powstają, jedna z nich jest na etapie bardzo wczesnej produkcji, i że przynajmniej jeden tytuł będzie korzystać z nowego silnika Unreal Engine 5.
Nowe światło na to, czym mogą być gry twórców
Wasteland 3, rzucają oferty pracy zamieszczone w sieci przez studio
inXile. Jak zauważył portal twistedvoxel.com, z ogłoszeń dostępnych na stronie można wywnioskować, że przynajmniej jedna z zapowiedzianych gier będzie mieć rozgrywkę prowadzoną z perspektywy FPP. W ogłoszeniu dotyczącym stanowiska
„głównego projektanta ds. rozgrywki” możemy przeczytać:
InXile Entertainment poszukuje utalentowanego, entuzjastycznego głównego projektanta ds. rozgrywki, który pomógłby zrealizować wizję next-genowej gry RPG.
Wśród wielu obowiązków na tym stanowisku szczególną uwagę przykuwa punkt:
Projektowanie, implementowanie i wspieranie nowych funkcji pierwszoosobowej strzelanki.
Nowy projekt drużyny Briana Fargo celuje także w grafikę na najwyższym poziomie. Od osoby zajmującej się animacją twarzy wymagane jest:
Tworzenie oszałamiających wizualnie animacji twarzy 3D.
Z kolei od dyrektora artystycznego projektu oczekuje się:
Umiejętności i wiedzy, aby jasno komunikować kierunek artystyczny, w połączeniu ze zdolnością do pomocy zespołowi w przekształceniu tego kierunku w oszałamiające efekty wizualne gry.
W świetle tych informacji można snuć już pewne przypuszczenia co do prawdopodobnego kierunku przynajmniej jednej z gier. Wiemy, że
inXile Entertainment celuje w tytuł AAA, który będzie grą RPG z elementami strzelanki pierwszoosobowej. To spora odmiana, bo do tej pory największe tytuły studia – gry z serii
Wasteland - były izometrycznymi RPG-ami z turowym systemem walki. Aspekty strzelanek nie są jednak im całkiem obce, ponieważ elementy FPS-a zostały z pewnością przećwiczone przy pracach nad
Frostpoint VR: Proving Grounds.
Źródło:
"Qskan" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2021-01-07 17:21:44
|
|